Koper


1. Hoe bestel ik online met mijn Edenred-kaart?


1. Ga naar één van onze partnersites
2. Kies het product waar je zin in hebt.
3. Betaal je bestelling in enkele klikken.
4. Je bestelling wordt binnenkort geleverd. Veel plezier!


2. Hoe betaal ik online met mijn Edenred-kaart?


1. Ga naar één van onze partnersites
2. Wanneer je op de betaalpagina komt, selecteer je de Edenred-kaart
3. Voer je PAN-nummer in (de 19 cijfers die je vindt op de achterkant van je kaart)
4. Voer je CVC-nummer in (de 3 laatste cijfers op de achterkant van je kaart, net na de PAN)
5. Klik op de betaalknop om je bestelling te bevestigen
6. Zodra je betaling is gevalideerd, kan je je e-ticket downloaden.


3. Waar kan ik mijn saldo raadplegen?


Je kan op elk moment je saldo raadplegen:

- via je Persoonlijke Webruimte op MyEdenred.be ;
- op de gratis mobiele app MyEdenred ;
- per sms (stuur SALDO + kaartnr. naar 3621) (€ 0,15 per verstuurde of ontvangen sms) ;
- per telefoon op 02/702.20.02 (nationaal tarief) of 0800/118.18;
- op de meeste kastickets;
- op de betaalterminal wanneer je saldo ontoereikend is.


4. Waar kan ik mijn transacties raadplegen?


De historiek van je transacties vind je op:

- je Persoonlijke Webruimte op MyEdenred.be ;
- de gratis app MyEdenred.


5. Ik heb een artikel aangekocht met mijn Edenred-kaart, maar ik heb het nooit ontvangen. Wat nu?


Edenred is niet verantwoordelijk voor de levering van de bestelde artikelen. Wij raden je dan ook aan zo snel mogelijk contact op te nemen met de verkoper en hem op de hoogte te brengen van het probleem.

Verkoper


1. Hoe werken betalingen op mijn e-shop?


Door de Edenred-kaart te integreren in je webshop, kom je je klanten tegemoet. Of het nu gaat om het maandelijkse budget Ticket Restaurant of de jaarlijkse bonussen Ticket EcoCheque, Ticket Compliments of Ticket Sport & Culture, veel klanten vinden het interessant om ze online te kunnen gebruiken!
Je klant kan de bestelling (inclusief leveringskosten) volledig met de Edenred-oplossingen betalen of gedeeltelijk als zijn saldo ontoereikend is. Hij kan dan bijpassen met een andere betaalmethode die je aanvaardt op je e-shop.
Alle Edenred-transacties worden automatisch binnen de 2 werkdagen terugbetaald, na aftrek van het deelnemingspercentage dat bij de ondertekening van het contract werd vastgelegd.
Om de gedetailleerde informatie en voorwaarden te ontvangen moet je ons formulier vervolledigen in enkele klinkken.


2. Hoe aanvaard ik de Edenred-kaart op mijn e-shop?


Om de Edenred-kaart te aanvaarden op je webshop, moet je:
1. Lid zijn van het netwerk van handelaars die de Edenred-kaart aanvaarden
2. Een specifiek contract voor online betalingen ondertekenen
3. De plug-in Edenred in het CMS (Content Management System) van je website integreren

Om de gedetailleerde informatie en voorwaarden te ontvangen moet je ons formulier vervolledigen in enkele klinkken.


3. Hoe installeer ik de plug-in Edenred op mijn e-shop?


Heel eenvoudig! En in een paar muisklikken!

Dankzij de beveiligde systemen van Edenred kun je uit verschillende methodes kiezen. Die zijn compatibel met de meeste onderdelen van het CMS (Content Management System). Voor meer info moet je het formulier vervolledigen. Samen met jou zorgen we ervoor dat de plug-in optimaal geinstalleerd wordt op je webshop.


4. Hoe volg ik mijn transacties?


In je MyEdenred-handelaarszone vind je alle transacties die plaatsvonden op je webshop, evenals de overige Edenred-transacties.
Ter info, alle Edenred-transacties worden automatisch binnen de 2 werkdagen terugbetaald, na aftrek van het deelnemingspercentage dat bij de ondertekening van het contract werd vastgelegd.


5. Ik wil betaling met de Edenred-kaart aanvaarden op een platform zoals Uber Eats. Wat moet ik doen?


Voor platformen zoals Uber Eats, bakkersonline.be of slagersonline.be ga je rechtstreeks naar het partnerplatform van jouw keuze en voeg je Edenred toe aan de instellingen van je professionele account.