faq


1. Hoe bestel ik mijn maaltijd online met mijn Edenred-kaart?


1. Ga naar één van onze partnersites
2. Selecteer het gerecht dat je lekker vindt
3. Bestel en betaal in enkele klikken
4. Tijd om te genieten… Smakelijk!


2. Hoe betaal ik online met mijn Edenred-kaart?


1. Ga naar één van onze partnersites
2. Wanneer je op de betaalpagina komt, selecteer je de Edenred-kaart
3. Voer je PAN-nummer in (de 19 cijfers die je vindt op de achterkant van je kaart)
4. Voer je CVC-nummer in (de 3 laatste cijfers op de achterkant van je kaart, net na de PAN)
5. Klik op de betaalknop om je bestelling te bevestigen
6. Zodra je betaling is gevalideerd, kan je je e-ticket downloaden.


3. Waar kan ik mijn saldo raadplegen?


Je kan op elk moment je saldo raadplegen:

- via je Persoonlijke Webruimte op MyEdenred.be ;
- op de gratis mobiele app MyEdenred ;
- per sms (stuur SALDO + kaartnr. naar 3621) (€ 0,15 per verstuurde of ontvangen sms) ;
- per telefoon op 02/702.20.02 (nationaal tarief) of 0800/118.18;
- op de meeste kastickets;
- op de betaalterminal wanneer je saldo ontoereikend is.


4. Waar kan ik mijn transacties raadplegen?


De historiek van je transacties vind je op:

- je Persoonlijke Webruimte op MyEdenred.be ;
- de gratis app MyEdenred.


5. Ik heb een artikel aangekocht met mijn Edenred-kaart, maar ik heb het nooit ontvangen. Wat nu?


Edenred is niet verantwoordelijk voor de levering van de bestelde artikelen. Wij raden je dan ook aan zo snel mogelijk contact op te nemen met de verkoper en hem op de hoogte te brengen van het probleem.